STOLT!

Jag är väldigt lätt att glädja. En sak som gjorde min dag idag var när jag spelade Betapet (Alfapet på internet) ganska nyss. Tjejen jag spelade mot fick 111 poäng vid ett tillfälle när hon skrev flagga och råma, som ni kan se på bilden (jag är Letitgo). När det hände, trodde jag att det var kört. Jag hade lett ganska rejält innan, men efter detta ledde hon stort. 

Men...jag intalade mig själv att fortsätta kämpa, än var det långt kvar innan spelet var över. Och kämpa, det gjorde jag. Så att det rök ;)

Och visst gav det resultat. Jag vann med hela 23 poäng i slutet. ;) Har aldrig vunnit efter en sådan match innan, vanligtvis brukar poängskillnaden bara öka och öka när min motspelare får så mkt poäng. Men inte den här gången. ;)

Så återigen; jag är fett stolt! :D Och det här är beviset på att man inte ska ge upp i första taget ;D




STOOORA HUGS!


/ Algot

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0