Halloween in Hollywood

Well, tekniskt sett är jag inte i Hollywood, men rubriken lät cool, så jag skrev det ändå ;) xD






Att USA är galet när det kommer till högtider visste jag redan, men det är först när jag befinner mig här som jag inser hur galet det verkligen är. Och vad galet verkligen innebär. Men, jag njuter av galenskaperna medans jag är här. Once in a lifetime liksom ;) Idag hittade jag min Halloween-dräkt. Det var ingen dräkt egentligen, för dräkterna är så dyra här för att bara användas en gång, men en kombination av plagg som gör en dräkt ;) Jag ska va cowgirl (igen, fast coolare den här gången). ;) It's gonna be EPIC :D

På torsdag den här veckan ska jag på ett Halloween båtparty. :D Kommer bli hur coolt som helst, vi ska va nånstans i närheten av Newport Beach tror jag :) Måndagen därefter är det Halloween så vi ska ha utklädnadstävling i skolan, vilket betyder att alla kommer ha Halloweenkläder i skolan ;) 

Nu i helgen tror jag att jag ska åka till San Fransisco på en EF-tur :D Jag säger tror för jag har inte bokat resan än, men jag är nästan 100 % säker ;) I sånna fall kommer jag kanske gå på en Halloweenfest ute på gatan, en jättestor och cool sak, där :D

Helgen har oxå vart awesome, men jag tror ni ser mer om den om ni kollar mina bilder på facebook än om jag försöker beskriva ;) Men som sagt; aldrig tråkiga helger i LA :D Det är Bo, våran aktivitetskoordinators, motto ;)

Nu orkar jag inte skriva mer dock. xD Ni kan inte klaga, för ni suger på att kommentera. ;)

Hugs!
/ Algot




Ps. Apropå galenskaper. Igår höll jag nästan på att svimma av värmeslag när vi var på Universal Studios. Idag hade de sätt upp juldekorationerna på Macy's i Del Amo. xD Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0