Förebilder.

I går var det Hollywood-tur med EF (Walk of Fame, Hollywoodskylten och Farmer Market, vilket är en stor marknad). :) Sen hängde jag med mina LA-kompisar lördag-söndag :) Igår kväll kollade vi på filmer (Amelie från Montmartre och Wall-e. :) Bra filmer båda två, men jag tyckte mest om Amelie. Kan iofs bero på att jag halvsov under andra halvan av Wall-e, för jag va astrött xD Har riktigt sjukt dygn här, blir astrött redan vid 23. Helg som vardag spelar ingen roll. :P

Sen idag skulle vi egentligen ha åkt till Disneyland med en av deras kompisar som jobbar på Disney. Men det blev inte av, för hans föräldrar kom dit i sista sekunden och ville spendera tid med dem, och de kunde inte säga nej. Så vi gör det istället förhoppningsvis i november nån helg ;)

Istället gick vi på LA Zoo. Det va riktigt coolt :D De hade koalor, wallabees, lejon, giraffer, alla möjliga sortes apor, en alligator, osv :D Trevlig dag!

Mina LA-kompisar är för övrigt, förutom härliga individer, världens gulligaste par! Seriöst! De har vart gifta i 8 år (och är unga), men beter sig fortfarande som nykära ibland. Så sjukt gulligt. :D Om jag nånsin gifter mig, eller överhuvudtaget stadgar mig på något sätt, vill jag ha ett sådant förhållande. :)

Nu ska jag sova dock. Visst är jag duktig på hela det här ett inlägg i veckan? ;)


Hugs!
/Algot




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0