En gång i veckan var det...

Wolkert, varför ber du mig att skriva en gång i veckan om du inte kommenterar? :p Katja var den enda som kommenterade, och hon hade inte ens bett mig skriva ^^

Och eftersom att jag ändå skriver så mkt på facebook, tkr jag att det borde räcka. Därför blir det här ett kort inlägg :p

I veckan har jag:


* Börjat EF-skolan
* Träffat massa trevliga människor :)
* Vart på Del Amo (se facebookbilder ;P) två gånger :)
* Ätit gigantisk sushi xD
* Fikat på Starbucks
* Promenerat runt strandområdet :)
* Vart på "pizza party" på skolan.
* Skickat önskemål till Judy (praktik-kordinatorn på skolan) om att få jobba på Taylor Swifts konsert den 20 i San Diego. Jag va nära att inte göra det, för det känns som att sikta för högt, men det är så himlans värt ett försök att jag bara va tvungen att testa. ;) För OM (mot all förmodan) det skulle gå, fatta vad coolt. :D Men som sagt. Förmodligen går det inte. ^^

osv...;)

Nu ska jag snart sova. Gonatt :)

Hugs! <3
/Algot

Kommentarer
Postat av: Katja

Vissa är ju lite bättre ;)



Det är klart det var rätt gjort att skicka in ansökan :), försöka skadar ju aldrig!!!!

2011-10-03 @ 18:37:18
Postat av: Algot

Trots detta har "dessa" vissa lösenordsskyddat sin egen blogg utan att ge mig lösenordet? ;) Men ja, du får helt klart credit för att du kommenterar iaf :D



Jo, precis :)

2011-10-04 @ 08:15:37
Postat av: Anonym

hihi aja klat du ska få lösen, som tröst jag har ej skrivi ngt men orkade inte med om folk valde att goohla mig :P

2011-10-07 @ 23:30:44
Postat av: Algot

Haha ok :p Men om du skriver nåt, maila lösen på facebook :)

2011-10-08 @ 07:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0