Världens största chokladbollar.




Tjolahopp! Nu är jag hemma från Kungsbacka. :) Det var en mycket trevlig resa, som vanligt :) Det har hunnits med shopping, fyllekväll med Andreas (har aldrig vart så full i hela mitt liv som jag blev då xD), promenad upp till vattentornet som ligger högt uppe så man ser ut över hela Kungsbacka :D, picknick i en liten lekpark, filmkollande, osv :)

Idag skulle jag åka hem, så vi spenderade halva dan ute i Göteborg. Det var mysigt. Solen sken och det var ovanligt icke-blåsigt för att vara västkusten. :D Allt perfekt ;) Om det inte hade varit för kravet jag hade på mig från mamma att hitta en klänning inför de studentmottagningar jag ska på. xD In och ut i affärer, med en uttråkad Ola släpandes bakom mig och till affärer som antingen inte matchade min smak eller min plånbok. xD Tillsist blev det i alla fall en snygg liten ljus sak från Kapp Ahl, en affär jag vanligtvis inte brukar hitta snygga saker på vilket ju var lite kul :)

Sedan fikade vi på ett café nära Nordstan med uteservering. De hade jättegoda hallonsmothies! Och världens största chokladbollar typ xD (se bilden ovan, ungefär så stora var de :P) De provade vi visserligen inte, men de var helt gigantiska! Man tappade aptiten när man såg dem nästan för de var så stora xD Chokladbollar på caféer brukar ju vanligtvis vara rätt stora de med, men de här var beyond that. Crazy, I'll tell you that! :P

Veckan framöver kommer bjuda på fritidsjobb, teater med Steffi och Cissi, Selmapassning, introduktion till Forever, picknick med Spice Girls, bio med pappa och kanske något mer. :) Vem vet inte du, vem vet inte jag ;)


Hugs!
/ Algot


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0