Sånt som man bara gör när man har tråkigt.

DIG:

1. Hur lång är du ?

** 159 cm

2. Vad vill du bli när du bli stor?

** Stor ;) Som Mia Törnblom så fint sa.

3. Vad pluggar du ?

** Inget. Eller ja, som lärarvikarie pluggar jag väl på andra sidan katedern skulle man kunna säga ;)

4. Har du långt hår ?

** Mellan :p

5. Vilken hårfärg har du ?

** Brun

6. Sminkar du dig ?

** Ibland, men inte så ofta.

7. Har du haft sex senaste månaden?

** Nej.

8. Vad har du för färg på dina underkläder just nu ?

** Vita.

9. Har du kysst någon idag ?

** Nej, inte ens pussat Puma :( xD

FAMILJ:

1. Bor dina föräldrar ihop ?

** Nej.

2. Vem är bäst, mamma eller pappa ?

** Bra på olika sätt. 

3. Hur många syskon har du ?

** 1 storebror. 

4. Vad är det senaste du sa till din mamma?

** Typ "hej då" eller nåt sånt xD

5. Hur många ställen har du bott på ?

** 4, om man räknar antal hus. Om man räknar i städer: 1, och i orter: 3.

6. Vem i din familj stör du dig mest på?

** Räknas släkten? Isf tror jag de flesta vet mitt svar xD

7. Vilken familjemedlem är snällast?

** Brorsan :)

8. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon?

** I lördags. Picknick/fisketur med brorsan och pappa :)

KOMPISAR:

1. När var du senast med nån kompis ?

** I lördags, valborgskvällen :)

2. Vem sov du hos senast av dina kompisar?

**  Ola. :)

3. Har du kysst nån kompis ?

** Kysst och kysst...pussat snarare xD

4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med ?

** Nej. Eller sporadiska snack på facebook, men det är kanske inte helt vänskap? xD

5. Vem har du varit kompis med längst ?

** Jossan :)

6. Vem känner dig bäst?

** Antingen mamma eller jag själv xD Ola ligger rätt högt på listan oxå.

7. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du

gjorde det ?

** Tror inte det :p

8. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar ?

** Kan väl hända, fast kanske inte negativt tvingad.

VÅGAR DU:

1. Skrika åt dina föräldrar ?

** Jadå, om de gjort sig förtjänta av det så xD

2. Klä dig annorlunda ?

** Om jag vill det ja :p

3. Vara dig själv ?

** För det mesta :)

4. Visa dig i bikini/badbyxor ?

** Ja, men helst vill man ju va lite tillsnyggad först ofc :)

5. Pierca dig ?

** Räknas öronen? xD

7. Ha sex på offentlig plats ?

** Nja... Kanske? xD 

8. Vara omogen ?

**Jadå, överallt :D Förutom på jobbet kanske xD

9. Äta småkryp ?

** Av misstag isf xD :S

DIVERSE:

1. När tuggade du tuggummi senast ?

** Igår påväg till stallet :p Försökte bota trötthet med sockerkick ;)

2. När var du på semester senast ?

** Räknas Göteborgresorna? xD Isf blir det nog i februari :)

3. Vilken färg är det på din tandborste ?

**Gul. ^^

4. Är ditt hår tråkigt ?

** Inte nu, för jag tvättade det igår kväll och torkade inte helt, så idag är det krulligt, ostyrigt och roligt ;)

5. Vem såg dig naken senast ?

** Jag själv xD

6. Hur ofta duschar du?

** Varje dag, om jag jobbar eller så. Mer sällan om jag är sjuk eller bara är hemma.

7. När ska du gå och lägga dig Ikväll ?

** Typ som vanligt, 11 ungefär. Hoppas på att få jobb imorn till skillnad från idag ;)

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0