Ni har inflytande! ;)

Detta inlägg skriver jag ENDAST för att en viss London-bo klagade på min brist på blogginlägg ;) Visserligen har ingen kommenterat mina två senaste, vilket jag tycker ger mig fullständig rätt att inte skriva ;), men ändå xD

En annan anledning har vart internetkrångel. :S

Plus att jag är  och har vart så sjukt upptagen nu i mars! Det är helt galet! xD Tre resor, packning inför dem, packning inför flytten, jobbat som en galning när jag inte rest och haft skapligt mkt att göra på övriga fritiden. :P Kul har det vart dock, mars månad har vart en av de bästa på länge :D

I förrgår kväll kom jag hem från en skidresa med Protus. Det va askul :D Jättemysig resa, innehållandes massa skidåkning, stughäng, bastubad, god mat, övningar, "massagekurs", diskussioner, osv :)

Well, nu ska jag äta lunch och hoppas jag får lite mer energi till ridningen ikväll. Får jag inte det så skippar jag den kanske, för jag känner mig krasslig och har INGEN lust att bli sjuk lagom till flytten nu på fredag. :S

Ha det bäst!
Kramar!
/ Algot Jenniesson

Kommentarer
Postat av: Soffan

Checka in min blogg och känn dig hedrad! xD :P

2011-03-30 @ 15:48:16
URL: http://ienvarldsomensoffipropp.blogg.se/
Postat av: Katja

Jag känner mej inte alls utpekat 2londonbo" nänä :P

Jag yrkar på dispans på att kommetera ett musikinlägg!

Vad var den tredje resan ? :)

2011-03-30 @ 21:28:28
URL: http://katjalundqvist.wordpress.com
Postat av: Jennie

Hehe ;)

Haha men det va ju inte musiken som va relevant just här utan texten. ^^ Det va ingen låttext, utan en text om albumet.

Jag vet inte vilken du syftar på, men jag började månaden i Kungsbacka, åkte till Oberhausen i mitten och slutade med en skidresa :)

2011-03-30 @ 21:31:13
Postat av: Anonym

Det var kungsbacka isf jag syftade på:)

2011-03-30 @ 23:07:41
URL: http://katjalundqvist.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0