Kul citat från Kungsbacka! :)

Sammanfattar den skojsiga resan i några citat. ;)


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
(Vi skulle beställa pizza. Andreas är Olas kompis, Emma är Andreas flickvän. Ola är för övrigt inte särskilt nykter!)

Jennie: Jag vill ha en Tutti Frutti, utan jordnötter, mandariner och lök.
Ola: Skojar du?
Andreas och Emma: *skrattar
Jennie: Vad?
Ola: Tror du att jag ska minnas det där?
Jennie: Jamen skriv ner det då!
Ola: *tar fram en penna och en pappersbit och börjar skriva: Tutte....nej va fan! Tutti Frutti! UTAN...* Nej, jag måste sudda! Men jag har inget sudd...*tänker*
Jennie, Emma och Andreas: *tittar roat på*
Ola: Nu vet jag! *tar fram spritflaska och börjar hälla sprit på pappret*
Andreas: Vad GÖR du?
Ola: Jag suddar utan sudd! Sprit suddar ju bra!
J, E och A: *garvar*
Ola: *märker att den enda effekten är att pappret blir blött* Fan! *lägger undan spriten* Nu vet jag! *skriver på bordet*
J, E & A: *vrider sig av skratt*
Ola: Jördnötter, lök och mandarinier...nej vänta...skrev jag fel?
J: *springer ut* Jag måste ha luft!
E: Jag med! *möter J då J är påväg tillbaka in i köket*
Ola: Så! Nu ringer jag!


Kan tilläggas att jag och Andreas inte va helt nyktra heller, men klart mer nyktra än Ola iaf ;) Har inte skrattat sådär mkt på länge xD Sen skulle han beställa och försökte leka nykter...Awesome! :D

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Ola: Det här är nostalgi!
Jennie: Vad är nostalgi för nåt?

HAHAHA! xD Jag va så upptagen med att räkna s-godisar att jag inte kunde fokusera på diskussionen samtidigt, men det lät ju helt sjukt xD


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ola: *tänker: det här blir bra att blanda drinkar med!*
Expediten: Det här är en dryck som passar som ett alkoholfritt alternativ, då det påminner lite om vin men är supernyttigt.

Ni skulle sett Olas min där...klockren! :D

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Sen finns det massa mer kul, men senila Jennie har ju såklart glömt bort dem :(


Hugs!
/ Algot


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0