Drop everything now (test ;))

Den här listan hittade jag i Sofies blogg, och eftersom att jag inte har något jobb för tillfället, har jag plenty of time till att göra sånna här saker xD




MINA TRE FAVORITFÄRGER:

färg 1: Gul
färg 2: Kleinblå

färg 3: Mörkröd



I ÅR HAR DU:

Lärt känna en ny vän: Vän låter som att man är nära, och det kan jag väl inte säga. Men en ny bekantskap, ja :) Kristin från Tyskland :)
Fått ditt hjärta krossat: Det beror på hur man ser det. Hjärtat var redan krossat och ärret hade tejpats igen, men har fått veta en ny sak som rev upp ärret igen. :( 
Träffat någon som förändrat ditt liv: Nej, det tror jag inte.
Fått reda på att någon har pratat om dig: Haha, om du inte menar ett samtal jag fick från VRE om att en förskola hade tyckt jag tog för lite initiativ, så nej xD Och i vilket fall har jag fått massa positiva sånna samtal från VRE oxå ;)
Kysst en kompis: Nej xD

 


BLANDAT: 

Vill du ändra ditt namn: Nej, inte för tillfället :p
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Då hade jag en 90-tals middag med Spice Girls hos mig, mysigt :)
Vilken tid vaknade du idag: Enormt många gånger. :( Men sista gången var vid 11.
Vad gjorde du igår runt midnatt: Låg i sängen och läste :P
Någonting som du längtar till: Den 4 juli, då jag borde ha fått hem mina Forever-produkter som jag ska beställa den 1 :) Vill prova dem nu efter så mkt prat om den, dammit! xD
Senaste gången du träffade din pappa: I söndags.
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Jag skulle vilja ha någon slags definitiv kunskap om att allt kommer lösa sig. Inte hur, för det blir tråkigt att veta framtiden, men det vore skönt att veta att vad jag än går och funderar på, kommer det vara löst om en vecka, ett halvår, ett år, tio år eller så. Ofta löser sig ju saker så det kanske jag har egentligen, men det vore skönt att ha någon slags profetia (xD) som sa att allt skulle lösa sig (men inte hur). Sen skulle jag vilja ha lite bättre självkänsla oxå, but I'm working on it. ;)
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Bortsett från pappa som heter Jens i mellannamn, så: ja. :) Jens från Protus.
Vad gör dig irriterad just nu: Han som rev upp ärret i mitt hjärta. ^^ Poetiskt, I know. xD Jag blir oxå irriterad på att de i Skärholmen sa att jag borde kunna få jobb i juni, och nu (alldeles för sent för att söka nya jobb för tre veckor framöver) kommer och säger att jag troligtvis inte kan få det.
Långt eller kort: Ehm, beror på vad man snackar om? xD
Vad gillar du gällande dig själv: Min optimism. Min godhet. Och Fightern i mig. Bland annat ;)



DIN FÖRSTA:


Operation:
Måste nog vart när jag bröt armen vid 8/9 :P Fast det va väl inte helt en operation, men jag fick iaf gips ;)
Piercing: Räknas öron? Isf va jag väl 13/14, nåt sånt :p
Tatuering: Har ingen. Men jag säger som Sofie, framtiden är ett oskrivet blad ;)
Bästa vän: Första? Måste vart Caroline Starkman, då jag var 3 :)
Sport: Gick på nån typ av barndans när jag var 6 tror jag, så det isf xD Annars baletten när jag va 8.
Husdjur: Smillan & Pelle :) Rödörade vattensköldpaddor, och stora sådana ;)
Vaccination du minns: Jadu...Måste väl vart nån i Hässelbygårdsskolan? :P
Förälskelse: Samma kille som jag är irriterad på för tillfället.
Alkohol du drack: Ingen aning :p

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?


Läppar eller ögon
: Beror på. I'm an eye-person. Så ögon. Men läppar är trevligare vid kontakt ;) 
Kramar eller pussar: Det beror ju helt på på vilket sätt jag gillar personen xD 
Kortare eller längre: Och exakt VAD menar du här? xD xD
Romantisk eller spontan: Jag ser inte varför det ena måste utesluta det andra? ;) Som i Taylor Swifts låt: "Drop everything now, meet me in the pouring rain." ;)
Tatueringar eller piercingar: Piercingar kan nog va ivägen om de sitter i ansiktet eller så, så tatueringar känns mer okej :) Men det beror väl på, en piercing vid typ ögonbrynet är ju tusen gånger bättre än 100 tatueringar över hela kroppen :p


Kommentarer
Postat av: soffan

Haha oj du är veeeerkligen detaljerad på färgbeskrivningen... X'D



Håller med dig om det där med profetian, allting skulle kännas så mycket bättre om det fanns en profetia. XD

2011-06-21 @ 14:27:57
Postat av: Algot

Anledningen till att jag är detaljerad är att mina favoriter ÄR just nyanserna ;) Inte de originella färgerna. ^^ Förutom gul då ;)



Japp ;)



2011-06-21 @ 20:10:46
Postat av: soffan

Haha okay om du säger det så.. ;-) :-P XD



SVAR:Jovisst. :p Men om det regnar får jag lov att säga nej, för jag tänker då inte cykla in till stan då. XD Eller ja, lite regn gör väl inget men om prognosen är åska tänker jag inte cykla in dit. XD Ang. bio så är min biobiljett redan tagen till HP del 2 så det förslaget får jag tyvärr säga nej till. ;-) XD men kanske promenixa någonstans i stan? ;-)



2011-06-21 @ 20:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0