Taylor Swift är fan terapi!

I alla fall mot ärr i hjärtat.

Först var jag sårad. Då lyssnade jag på " a perfectly good heart". Då blev jag arg.
Då lyssnade jag på "picture to burn", flera gånger och på HÖG volym. Samt skrev ett ifrågasättande svar på facebook till personen ifråga.

Efter de här åtgärderna är jag, för tillfället, relativt lugn. ;) Har till och med lett lite ;O

Men eftersom att jag tror att frågan är en blanding av hjärtesår och pms, lär jag väl bli sur senare ikväll xD Då får det väl bli ännu mer "picture to burn", helt enkelt ;) xD Tills jag kommer över honom HELT. Och ärligt, den här gången.


Tack till er som orkar läsa mitt, i det här fallet, inte så positiva inlägg. <3

/ Algot




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0