PRODUKTIV men passiv. (latdag?)

Idag har jag:

Vaknat sent. Ätit frukost på sängen. Läst Harry Potter.
Duschat, släppt ut Puma och suttit på facebook.
Pratat i telefon med Katja och lyssnat på oändligt många countrylåtar på youtube.
Diskat, städat köket, småstädat hallen och vardagsrummet och lämnat återvinningen.
Cyklat till Skarpnäck, runt och tillbaka och pratat i telefon med Ola.
Ätit middag och kollat på "Himlen är oskyldigt blå" med mamma.


Det markerade är saker som känns som att de gör dagen till en latdag, och dessa saker har tagit upp den största tiden av min dag. Ändå, om man kollar hur många saker som inte är markerade, så kan man dra slutsatsen att jag faktiskt inte har varit så lat ändå.

Sedan är ju varken kolla på film eller prata i telefon särskilt produktivt i och för sig, men det är i alla fall socialt, och då blir dagen lite mindre latdag än om man spenderar dagen hundraprocentigt med sig själv. xD

Oavsett om jag nu har varit lat eller inte, så har dagen varit en bra dag :) Har känts avslappnad, men ändå blivit mkt gjort :)

Nu ska jag sova, så får vi se vad dagen ger i morgon :)

Kramar!
/ JeNnIe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0