Inatt jag drömde något som jag aldrig drömt förut...

En del drömmar vill man bara ska stanna för evigt. :D


Drömde inatt att jag var på Taylor Swift-konsert. Fast den va asdålig, och jag blev så besviken eftersom att den förra jag va på i Oberhausen var ju så bra. Sen när jag va påväg ut från konserten såg jag massa fans samlade vid några bänkar. Tänkte "ska jag gå hem?" men sen tänkte jag att "va fan, kvällen kan ändå inte bli sämre".

Så jag gick dit, och det visade sig vara en kö med fans och Taylor sprang omkring och klappade alla i händerna som hon alltid gör på konserterna (inte efter dock xD) Jag skyndade mig fram, men hann inte hälsa på henne eller bli high five-ad. Så jag satte mig besviket vid några andra och började prata med dem om att jag hade missat henne. Jag satt och babblade på för fullt, då hon plötsligt kom fram till oss. "Ja", tänkte jag, "nu kanske jag får en high five".

Men ännu bättre; hon satte sig vid oss. :D Jag satt och babblade på fortfarande, de andra satt knäpptysta. Så kom jag på att jag kanske skulle låta dem prata lite oxå, för det va ju deras favoritartist oxå, men när jag tystnade och vände mig mot dem, sa de inget. De fortsatte stirra som om Taylor var en ängel eller nåt xD Så jag vände mig mot henne igen. Då sa hon "aww, you guys are so quiet, it's so cute".  Och jag log lite genant, för jag hade ju inte precis vart tyst xD Sen blev jag oxå blyg. xD 


Och sen vaknade jag :(





Fast jag hoppas såklart att drömmen var en framtidsvision en syn på vad som ska hända liksom, inte en vanlig nattdröm ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0