En liten idé...

Kom på en sak för några dagar sen när jag var uttråkad.
Ni vet kanske att jag fick ta foto tillsammans med Taylor Swifts fotograf/webbsitekille då jag var i Oberhausen? Och att han i sin tur tog foto på oss till hemsidan? ;)

Iaf, här är den bilden på mig och han:



Om man nu tänker sig att det där innebär att ha träffats, att bara posera tillsammans på bild. Då kan man tillslut göra led som sträcker sig VÄLDIGT långt bort, och plötsligt är man inte så långt ifrån alla de där kändisarna som man beundrar och gillar.

Såhär:
Jag träffar Kamerakillen.
Kamerakillen träffar Taylor Swift.
Jag har alltså inte träffat Taylor, men jag har träffat en som har träffat henne.

Taylor i sin tur har dejtat Taylor Lutner. Han i sin tur har träffat Robert Pattinson, genom Twilight. Robert Pattinson har träffat Daniel Radcliffe, Emma Watson och alla de andra Harry Potter-stjärnorna. Då har jag träffat en som har träffat en som har dejtat en som har träffat en som har träffat Harry Potter-stjärnorna.

Taylor har också dejtat Cory Monteith. Han i sin tur spelade en biroll i Kyle XY. I det fallet har jag alltså träffat en som har träffat en som har dejtat en som har skådespelat i Kyle XY. ;)

Taylor har också träffat Tim McGraw. Vilket såklart leder oss till att jag har träffat en som har träffat en som har träffat Tim McGraw.


Ganska intressant, när man tänker sig det :) Världen är inte så stor ändå...


Hugs!
/ Algot



Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Måste säga att jag till 100% gillar din blogg. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med att prenumerera på den här bloggen?

2011-07-19 @ 22:09:08
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0