Gott Nytt År! :)

Gott Nytt År allesammans! :) Nyår va riktigt kul. :D Va hemma hos Jossan med några kompisar samt hennes kompisar. Mådde inte så bra då jag vaknade i morse dock. ;) xD Eller morse och morse...omkring 2 på dan ;) (se Sofie, det där med 6 va en engångssak ;) xD)

Efter nyår är man ofta väldigt hoppfull. Man hoppas det nya året ska bli bättre än det gamla. Det gör jag med, och därför tänkte jag skriva en to do-list om 2011. Jag har inga krav på att klara den, men jag HOPPAS att jag ska klara den. ;)

- Må bra [ ]
- Träna regelbundet [ ]
- Skratta mycket [ ]
- Le [ ]
- Tänka positivt [ ]
- Flytta till Bagarmossen [ ]
- Ut och resa i världen [ ]
- Jobba [X]
- Slappa [ ]
- Ta körkort [X]

- Bada [ ]
- Sola [ ]
- Dansa [ ]
- Sjunga [ ]
- Gå strandpromenader [ ]
- Ligga på marken och titta på stjärnorna [ ]
- Leka i snön [ ]
- Vara barnslig [ ]
- Leka [ ]
- Ta chanser [ ]
- Beskåda månen [ ]
- Gå barfota i gräset [ ]
- Plocka blommor [ ]
- Hoppa i lövhögar [ ]
- Bada skumbad [X]

- Ta slappdagar då man inte gör nåt vettigt [X]
- Belöna mig själv då jag gjort nåt bra [ ]
- Vara en bra medmänniska [ ]
- Hjälpa folk som behöver min hjälp [ ]
- Ge pengar till nån typ av välgörenhet [ ]

- Leva varje dag fullt ut utifrån förutsättningarna [ ]
- Älska [ ]
- Berätta för mina vänner & släkt hur mycket jag tycker om dem [ ]
- Tänka [ ]
- Andas [ ]
- Prata [ ]
- Vara tacksam [ ]

- Kramas [X]
- Pussas [ ]
- Hångla [ ]
- ... [ ]

- Slappna av [ ]
- Göra yoga [ ]
- Se bra filmer [X]
- Läsa bra böcker [X]
- Lyssna på bra musik [X]
- Äta god mat [X]
- Baka [ ]
- Supa [ ]
- Rita [ ]
- Shoppa [ ]
- Promenera [X]
- Rida [X]
- Spela gitarr [ ]

- Känna [X]
- Förlåta [ ]
- Hoppas [X]
- Tro [X]
- Vilja [X]
- Önska [X]
- Veta [ ]
- Kunna [ ]
- Göra [ ]
- Iakkta [ ]

- LEVA!!! [ ]


Det var det. ;) Kanske kommer mer sen. Gott Nytt År igen, och om jag vore er skulle jag göra samma sak som jag. :) Och glöm inte de små sakerna. De är minst, om inte mer, lika viktiga som de stora! :D


Kramar!
/ Jennie


Kommentarer
Postat av: MsNils

Det är lite scary att inte LEVA är förkryssat...

Jag har alltså suttit och pratat med ett lik... Otroligt läskigt när man tänker efter!

2011-01-20 @ 13:48:35
URL: http://princessnils.blogg.se/
Postat av: Jennie

Det är skillnad på att vara vi liv och att LEVA ;)

2011-02-07 @ 23:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0