Lycka.

Just nu är jag sådär sprillandes lycklig som man ibland är. Vill ni veta varför? ;)


1. Jag fick ännu ett jobb idag. :D Ett barnvaktsjobb till Harrys (han som va med och grundade Protus) lilla 9,5 månaders bäbis Selma :) Hon är så underbart söt :D Och hennes föräldrar är underbara. :D Så det blir nog ett bra jobb :)

2. Jag har upptäckt att jag är i Düsseldorf två dagar innan melodifestivalen, alltså den internationella finalen :D Coolish, visst? ;) :D

Och bara allmän glädje :)

Hugs!
/Jennie

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du ljuger i din blogg, illa! :P



Så du går in för nanny kanske att du åker till London och gör lite nanny jobb? :)

2011-02-13 @ 19:36:05
Postat av: Jennie

Inte ljuger, jag visste inte bättre när jag skrev det där :p



Nä, har ju jobb här :) Och jag ska ju till USA sen ;)

2011-02-14 @ 21:58:32
Postat av: katja

omedveten lögn! Tänk alla de som googlar på eurovison och så tror de att det äger rum två dagar efter Taylor Swift varit där :(



Haha den kolonin!;)

2011-02-16 @ 21:18:43
URL: http://katjalundqvist.wordpress.com
Postat av: Jennie

För det första vore det ett mirakel om de skulle få upp MIN blogg för att de googlade på eurovision. För det andra, om de gör det, är det också en chansning att de ens gillar Taylor Swift. Och för det tredje, om de gör det, är det ju en väldigt liten sannolikhet att de ska på den konserten ;)



Koloni är väl att ta i ;) Jag tror du blivit lite väl England patriotisk Katja ;)

2011-02-21 @ 10:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0