Good & Bad stuff.

Good stuff:

Fick min Taylor Swift-biljett igår! :D Can't wait till resan och framförallt konserten! Det ska bli så jävla kul!  ;) :D

Bad stuff:

Fick dem efter en hel veckas krångel! Eventim hade skickat mina biljetter till en tjej på Öland, hennes till en tjej i Skärholmen och tjejen i Skärholmens till mig! Klantigt kan man tycka, eftersom att vi alla hade betalat typ 160 kronor extra för att de skulle skicka dem till oss. Och så skickar de inte ens rätt! :S

Good stuff:

Det är bara 20 dagar tills konserten! :D 19 tills jag åker dit ;)

Bad stuff:

Jag tror jag har vinterkräkssjukan. :( Lär visserligen bli frisk snart eftersom jag vart hemma sen i fredags, men ändå. :( Har jag otur kan jag inte rida på tisdag!

Good stuff:

På lördag är jag nog frisk, och då åker jag till Göteborg (eller Kungsbacka då ;)) :D

Bad stuff:

Jag ska åka dit EXTREMT tidigt på morgonen. :( Men vill man spara pengar så får man stå ut med det xD

Good stuff:

Det ryktas om att Sofie kom hem i helgen? Kul! :)

Bad stuff:

Jag får inte tag i henne! :S xD Har ringt som en dåre hela eftermiddan, ingen svarar varken hemma eller på mobil :S


Och det va väl typ allt aktuellt jag kom på :p


Hugs!
/
Jennie

Kommentarer
Postat av: katja

Nej usch vinterkräksjuken, jag mår dåligt bara jag hör dig nämna den. Hoppas du blir frisk snart :)



Sofie bör vara hemma :) Jag ringde henne i morse och då bekräftade hon att hon var framme :)

2011-02-20 @ 22:27:34
URL: http://katjalundqvist.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0