Gammal dagbok från 4:an...

Det blev ingen ridning igår. :( Hade ingen lust att riskera att bli sjuk igen, precis nu när jag ska till Kungsbacka. Det tog emot att ringa dock, för jag längtade mig sjuk efter att få träffa hästarna. :( Men förhoppningsvis kan jag rida igen i slutet av nästa vecka :) Håll tummarna för att det blir så!

I stället var jag dock duktig och städade ur mina lådor under sängen. Fan va mkt saker jag samlat på mig under åren! xD Hittade bland annat flera brev från Wolkert då hon var på sitt landställe i Skåne, vykort, saker jag pysslat ihop på fritids (mindes faktiskt nästan allting :O) och gosh vilken liten pysselmaja jag var! xD, Pokemonkort, gosedjur, etc. :) Åh, och så hittade jag en gammal dagbok från när jag va 10/11! xD

Så jävla kul! Jag hade skrivit på utsidan av dagboken att "LÄS ABSOLUT INTE UTAN MITT TILLSTÅND, DET ÄR HEMLISAR I!"...Och sen när jag läste dagboken, var den enda hemlisarna typ att "åhhh, jag är så kär i Ola" (han i pararellklassen som jag var "tillsammans ibland" med i lågstadiet, och att jag va hemligt kär i typ 4 killar i klassen i 4:an xD PATETISKT! Ack att vara ung och tycka det är det mest hemliga i hela världen...

Sen hade tydligen Jossan hittat dagboken nån gång och velat få läsa den men inte fått, och sen på kvällen hade jag skrivit i dagboken om hur arg jag var för att hon tjatade om att få läsa den  xD För den "va ju sååå hemliiig" ;) X'P

Så mycket annat djupt stod inte. Jag var nog inte så djup då xD Däremot hade jag skrivit detaljerat om hur det kändes då jag svimmade i klassrummet. Det va ju lite kul, för den händelsen minns jag ju :) Men i allmänhet var dagboken ganska lam. Kunde lika gärna ha vart en blogg. Om nu bloggar hade funnits på den tiden ;)



Anyway, nu har jag inte tid att blogga längre. Nu ska jag kasta mig i duschen, innan jag ska iväg och träffa Jossan :)

Hugs!
/ Algot

Kommentarer
Postat av: Anonym

Inte för att vara den som är den men har man så stora hemigheter nuförtiden då. har man så stora problem? Det viktiga är ju hur man upplever dem :)

2011-02-24 @ 00:22:47
URL: http://katjalundqvist.wordpress.com
Postat av: Jennie

Större problem än då, ja. Stora problem, nej. Och skulle man få för sig att skriva ner en hemlis så skulle man ju fan inte va så korkad att skriva "HEMLIGT" med stora bokstaver över allt. X'P



Dessutom var ju det roliga att jag hade skrivit så och förberett så mkt, och ändå var det en enda hemlis i xD Resten av boken bestod av berättelser om vad jag gjort under dagen :P

2011-02-25 @ 19:31:15
Postat av: Katja

Tja jag tror egentligen problemen mest går att bedöma hur man upplever dem och då behöver de ju inte vara större. Sen kan man ju självklart argumentera för någon världskala för problem vilket iof inte är orimligt då många tordes vara överens om att hitta mat till sina svältande barn triumfar bruten nagel. Men jag tror ändå mer på upplevelsen för alla ser tex inte bryten nagel som ett problem.



Ja men om man har en tro på sina medmänniskor så är det väl inte så konstigt:) Det borde ju vara positivt ;)

2011-02-27 @ 01:09:00
URL: http://katjalundqvist.wordpress.com
Postat av: annsoh

Nu kör jag igång dagens blogg! Gå in och anmäl dig! Du har chansen att bli dagens blogg varje dag! :D

2011-02-27 @ 01:15:49
URL: http://annsoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0