Dagens tankar som fick slåss om platsen i statusuppdateringen på fb...

* Har två gånger på en månad blivit misstagen för mamma på jobbet. xD (inte nannyjobbet utan VRE-jobbet) Why? X'P Ser jag gravid ut eller är det min otroliga mognad? ;) xD

* Hade en ascool mathiss på förskolan jag jobbade på idag :D Och jag fick äran att använda den ;) Så jävla kul, man bara satte in maten, tryckte på knappen och skickade ned dem till köket i våningen under. :D Jag kände mig som ett barn nästan xD Vad som gör det ännu coolare (och mig ännu barnsligare) är att de hade en likadan i "Hotell Gyllene Knorren", julkalendern 2010 ni vet ;)

* Åker till Kungsbacka imorn. :) Wiiie! :D


Hugs!
/ Algot



Bilden föreställer en kartong som flöt på vattnet när jag va i Kungsbacka förut. Helt random låg den där i floden. X'P Som flaskpost, fast i XL ;)

Kommentarer
Postat av: Katja

Tja med tanke på att barnen du jobbar med redan är födda så tror jag inte att den du antas vara mamma till fortfarande är kvar i magen :P

Min gissning är att de flesta nya de möter är mammor och därför antar de att alla är mammor för att det skulle vara mer oförskämt att ha fördommar om vilka som ska /inte ska vara mammor :)



Haha nauw så sött att du blir impad av det :)

2011-02-27 @ 01:14:36
URL: http://katjalundqvist.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0