Take me back to the time we had our very first

Jobbade i Hagsätra idag, så efter jobbet stack jag till min gamla praoplats, Hagsätra Zoo :) Fett nice! Det var samma personal där, eller iaf tjejen, så vi pratade lite :) Och så kollade jag runt i affären och blev nostalgisk. xD Fast samtidigt lättad. Aldrig mer i hela mitt liv (hopefully) ska jag behöva rensa fiskakvarium xD

En sak som inte gjorde mig lättad dock var att hunden Diva var borta. :( Hon hade tydligen inte funkat med småhundarna, vilket jag fattar eftersom att hon va en sur liten engelsk bulldogg eller nåt sånt, men det va så jävla tråkigt ändå! För hon va min lilla favorit, även om hon va en bitch mot de andra hundarna xD Ungefär som Puma, med andra ord, fast hund ;) (och Puma känner jag ju bättre och tycker därför mer om)
Hursomhelst var det nice att komma tillbaka :D


Jobbet idag va oxå rätt nice. Det va på fritids, vilket betyder i princip lek hela eftermiddagen ;) Jättegulliga ungar var det oxå (några undantag), små 6-åringar och ettor :)


Nu ska jag äta. Är skithungrig, eftersom att jag fick jobbsamtalet precis när jag åt frukost och hann därför inte äta lunch. Och på skolan hade redan ätit.


Hugs!
/ Algot

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0