I wanna get down, down ,down, down ;)

Jag är så fruktansvärt stolt :D På bara en vecka har jag gått ner typ 1 kg i vikt :D Och det utan någon riktigt drastisk förändring. Jag har bara fixat lite pumpakärnor och sånt till frukost (sjukt mättande!), och vart lite mer nogrann med vardagsmotionen. Men det märks ;)


Ni behöver inte oroa er, det är inget sånt där sjukligt "jag måste gå ner i vikt-tänk". :) Utan det är ett faktum, jag slarvade i höst och då fick jag betala priset för det(betalt i mer kilon xD), men nu tänker jag försöka gå ner till där jag va innan :)


Har inte ens skippat godis helt. Ganska fantastiskt att man kan äta godis och ändå gå NER i vikt. Det handlar bara om hur mkt man äter. Och hur ofta. Lite godis då och då gör ingen skillnad :)


Hugs!
/ Stolta Jennie ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0