You will find me running back sometimes, when I really need a guiding hand

God morgon ;) Hade jag läst det här för två veckor sen hade jag trott att jag va sinnessjuk ;) Men nu har jag, efter att ha vant mig vid lägenheten, börjat anpassat mig. (dvs: vänt upp och ner på dygnet xD) Det är iofs tidigt att vakna 10 för att va mig, men om man jämför med 8 som jag vaknade jämt när vi hade flyttat in, är det bättre iaf ;)

Det faktum att jag inte har jobbat den senaste veckan kan ju oxå spela in såklart. Jävla förkyldning!

Idag ska jag i alla fall skicka in en ansökan till att jobba i Skärholmen med människor som har olika former av funktionsnedsättningar. Har fått person att kontakta via pappa, men resten är upp till mig. Och sånt är läskigt xD Speciellt när man inte är på skriva ansökningsbrev-humör den dagen xD Men jag har skrivit en skiss iaf, och såfort pappa hör av sig ska han få läsa och feedbacka den :)

En annan sak jag har planerat idag är pedikyr. ;) Japp, för första gången i mitt liv :D Ska bli intressant xD Jag hoppas resultatet blir sånna där underbart vårfina fötter som man bara ser på...pedikyr-reklamer xD..., men vi får väl se :) Nästan allt är väl bättre än vintertorra, fula fötter som jag har nu iaf! Betalar gör iaf (till det mesta) pengarna jag fick i massagepresent i julas ;)

Irriterande nog såg jag dock, IDAG AV ALLA DAGAR, ett erbjudande på Groupon om pedikyr för typ 230 kr! Mer än hälften av det jag kommer betala idag. Men nu kan jag ju inte ändra. :S Sjukt irriterande, men men...Vi får hoppas att det är värt pengarna :)




Mina fötter ikväll? Well, hopefully...xD




Hugs!
/ Jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0