Why me? :(

Sjuk igen. Fan. Det värsta är att jag inte ens vet om jag är sjuk eller om det är allergi. Eftersom att jag inte vart snuvig under våren då jag tagit allergitabletter, antar jag att det är förkyldning nu. Men eftersom att den har suttit i såpass mång dagar, vet man aldrig säkert. Hate it :(

Något jag gillar desto mer är musik. ;) Vilket min dag i princip har bestått av xD Vaknade med Steffi och Cissi men Steffi skulle till VRE på utbildning (hon har fått jobb där med :) xD) så de åkte rätt tidigt. Sen dess har jag sovit, läst, kollat Taylor Swift klipp på youtube och hennes hemsida och skrivit två egna låtar ;)

Så musiken lyste upp min dag lite :) Men det som drar mig ner på jorden igen är att jag, jävligt snart, måste skicka in visum-papprerna. :S Och det känns inte så uppmuntrande när man sitter med världens snuva, för visumpapper kräver ju fullkomlig fokus och det är inte lätt med snuva vill jag säga! :(

Men eftersom att jag tänker va hemma imorn, ett sista desperat försök att bli av med snuvan, så kan jag ju alltid fylla i dem imorn. ;) MEN INTE EN DAG SENARE, JENNIE! xD

Så härmed, med er (de få xD) bloggläsare som läser som vittnen, lovar jag att fylla i de papprerna imorn. Om ingen akut sak hindrar mig.


Och nu borde jag verkligen äta nåt. Min kost idag har bestått av en ostmacka, ett glas apelsinjuice,ett glas Vitamin Well Defence, ett singoallakex och lite chips kvar från igår. Inte bra! xD

Kram!
/ Algot

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kanske har blivit backis-brud istället :P

Krya på dig!

2011-04-15 @ 09:02:13
URL: http://katjalundqvist.wordpress.com
Postat av: Jennie

Vaddå backis-brud? xD Vad är det?

2011-04-15 @ 20:24:53
Postat av: Katja

bakis brud, sorry

2011-04-19 @ 15:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0