Watch me now, every step I take, I feel stronger, so much stronger!





Myssöndag! Idag har jag:

- Burit kassar från festlokalen till lägenheten
- Gått ut med Puma,
tillsammans med brorsan :)
- Fixat bilder till min bildtavla
- Lärt mig sätt i bläckpatroner i skrivaren
- Tittat på när pappa satte upp mitt nattduksbord
- Gjort klart min bildtavla
(en bild saknas bara ^^) Den blev assnygg! :D
- Beundrat mitt snygga rum inkl. nattduksbordet :D
- Lämnat återvinning samt pantat.
6 hela proppfulla kassar blev det och två rundor med cykeln ;)
- Köpt glass för delar av pantpengarna och skänkt resten till välgörenhet. ;)
- Provat den nya "Daim pear dream" på ett berg i solen ;)
Den va god!
- Cyklat till Skarpnäck, runt lite och hem igen.
- Gått ut med Puma IGEN xD
- Börjat ladda de laddningsbara batterierna vi köpte på IKEA förut ;)
- Läst "Moment 22"
- Sagt "livet leker!" flera gånger xD
- Kollat på Big Brother

...and that's about it ;) Inte illa för en söndag! :D

Imorn kommer Ola hit, så det blir kul :D
Nu ska jag snart sova.

/ Algot


Kommentarer
Postat av: Soffan

1) Fin bild!;) Är den tagen idag eller är det från parken i V-by? XD

2)Låter som du har haft en trevlig dag.:) Haft mycket för dig. :P Btw såg ditt sms, men typ nyss orkade därför inte svara. xD

3). Tittar du också på BB? :o Trodde jag var den enda som hittills vågat erkänna det..XD

2011-04-17 @ 23:13:25
URL: http://ienvarldsomensoffipropp.blogg.se/
Postat av: Jennie

1. Haha ja, jag har ju din tjocktröja på mig ;)

2. Japp :) Haha, latmask ;) xD

3. Bara ibland, men det här va nog första gången jag orkat se nästan ett helt avsnitt xD

2011-04-18 @ 10:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0