Pedikyr: bra men dyr ;)




Internet ^                                                            Jennie ^



Då har man provat pedikyr :) Det va ganska nice faktiskt! Ungefär som att gå till frisören, det är nice att bli ompysslad :) Bortsett från de saker som gjorde ont eller kittlades då, men jag antar att vill man va fin får man lida pin xD

Dock va ju inte min pedikyr fransk som den på bilden från internet, så det kanske är en liten dum jämförelse xD Men naglarna blev ju rätt lika right, bortsett från den franska delen? ;) Sen att personen på den bilden hade bruna, sommarfina fötter och att mina va vita/röda vinterfula, är ju en till skillnad ;) xD

Hur som helst, blev jag nöjd :) Mest nöjd blev jag med hälarna. De var sån sjuk skillnad! Först va de fulla av vinterskit, tex sprickor, tom en blåsa, och massa fult torrt skinn bara. Men allting försvann efter pedikyren, förutom några sprickor. Ni kanske ser hur vinterskit-fria de är på den här bilden?




Och sånt är nice :D

Nu känner jag att jag skrivit nog om fötter dock xD, så nu avslutar vi inlägget :p


Hugs!
/ Algot

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0