Blåmåndag, vit tisdag, dymmelonsdag, skärtorsdag och LÅNGFREDAG.

Jennies påskvecka:



Blåmåndag: Chill, pedikyr, jobbfix, visumfix, städning och sedan sent på kvällen kom Ola hit. :)




Vit tisdag: Chill, yatzy-spel (inte spelat på flera år, men det är ju askul :D), Puma-promenad, vanlig promenad och Söderbysjöhäng med Ola :)





Dymmelonsdag:
Ungefär samma som vit tisdagen :) Fast vi körde picknick vid Söderbysjön! :D Asmysigt ;) Jag solade för första gången iår, dock med alla kläderna på eftersom att det var så kallt, men ändå ;) Jag älskar picknickar, det är så mysigt! :D Tyvärr blev det inga dymmelonsdagslappar, för postitlapparna vi hade hemma sög. Jag försökte fästa en lapp på Olas jacka när han var i ett annat rum, men den ramlade av innan han tog på sig den :( FAIL! xD Avslutades med tv-chill, jag fick se hela avsnittet av Glee! :D Älskar den serien! <3



Skärtorsdag: Packning, chill och sen stadshäng med Ola :) Vi hängde en del på gräsplätten utanför slottet, och jag åt årets första "sura cola rem" :D Sommar! <3 Och det ens innan påsk xD Sen åt vi middag på Bamboo City :) Gott, men alldeles för mättande xD Jag tog en "4 små rätter" som sen visade sig vara större än små xD Sen åkte han hem. :( Såg inga påskkärringar på hela dan förutom Camillas glad påsk-sms. Tråååk! :( Vad har hänt med dagens barn? xD




Långfredag: Hittils? Chill, diskning, Herr och Fru på tv 4 play och påskäggsfixande. Men sen kommer brorsan och då ska jag, han och mamma åka bil till Stallarholmen och bli lite nostalgiska och äta middag :D


The rest is in the future...;)


Hugs!
/ Algot

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0