Titta, jag bloggar! ;)







Så, efter klagomål på bloggningsbrist tänkte jag känna mig lite duktig och blogga för en gångs skull. ;)
Dock har jag väl inte så mkt att säga xD Eller det har jag väl, men inte som jag kommer på nu.


Det enda jag kommer på nu är:

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

- Jag har gått omkring med en irriterande axel och nackvärk de senaste dagarna pga jobbet. :(

- Jobbet är för övrigt inte direkt det roligaste jag har gjort. xD Men det duger väl som tillfälligt, och det ger cash! ;)

- Jag borde klippa mig snart, för mitt hår är tråååååååk. xD Förslag på frisyrer ni tror skulle passa uppskattas! :) (frisyrer som ser coola ut BÅDE med och utan glasögon, som jag ju för övrigt har skaffat ganska nyligen men det vet nog mina mest frekventa bloggläsare xD)

- The Sims 3 är ett sjukt roligt och häftigt dataspel! :D

- Idag fikade jag med Nancy, en tjej från Afghanistan som bott i Sverige i ca 4 år. Det var trevligt! :D

- Som vanligt är jag förkyld dock. Inte lika trevligt :( xD

- Jag grubblar mycket på framtiden just nu, för den är oviss. :p Men det känns ganska bra ändå. :) Allt är möjligt, liksom. :D Eller mycket iaf!

- Och som Nancy påminde mig om idag, jag slipper läxor! :D Det känns VÄLDIGT bra! ;)

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



...vilket iofs inte va så lite att skriva kanske. xD


Nu orkar jag inte skriva mer dock. :p

Hugs

/ Stolta Jennie som har bloggat xD


Kommentarer
Postat av: Katja

Vad är skillnaden mellan sims 2 och 3 :) är det värt att köpa 3:an?? :)

2010-09-08 @ 20:43:04
URL: http://katjalundqvist.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0