Star fm 101,9 made my day! ;)

Tjolahopp!

Påväg till jobbet idag lyssnade jag på Star. Alltså fan, ibland älskar man den kanalen! :D Jag var trött som en gris, irriterad på att helgen gått så fort och nära att somna på bussen såfort jag slöt ögonen. Så lyssnade jag på Star fm på mobilrradion, och den ena braiga låten kom efter den andra. Tillslut, när jag redan hade muntrats upp, kom "Grease is the word"- låten! :'D Ni kan ju tänka er hur jäkla överlycklig jag blev då!?! ;)

Det är det som är så mysigt med radiosar, att man kan bli överraskad av grymma låtar när man minst anar det. :D Och av hemska låtar också såklart, men då byter man bara kanal. ;) Men idag var musiken GRYM, och förutom på ditvägen så spelade de "Stay Alive" - Saturday night fever på bussen hem och "You're the one that I want" när jag precis kommit till Kälvesta med cykeln. Så mina allra sista meter hem spenderades halvt dansandes på cykeln, haha. ;)

/_\
\     /
/_ \

(och här försökte jag göra en stjärna, men det ser mer ut som en ängel. Aja, man kan inte lyckas jämt. ;) Och änglar är ju fina de med. ;))

Nu ska jag sussa. Jobb imorn, och jag är TRÖTT!


Gonatt sovgott!
Kram!

/ Einnej

Kommentarer
Postat av: soffan

Yes Box! Star fm är the beest of the best! ;D Vaknar till radiostationen varje morgon! :D :D



Hoppas du hare gott på jobbet! :)

2010-09-07 @ 00:11:26
URL: http://ienvarldsomensoffipropp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0