Schoolbag in hand, she leaves home in the early morning. Waving goodbye, with an absent minded smile...

Hahaha, ibland tycker jag synd om min stackars gamla mamma som inte inser att hennes dotter har växt upp. xD

Jag är nämligen hemma från jobbet idag och är sjuk, hade galet ont i halsen imorse och nu är jag förkyld som en gris. :'( Mamma är i Göteborg på bokmässan, och hon smsade och frågade hur jag mådde. Jag svarade som det var, att jag är sjuk. Det här var hennes svar (efter att ha skrivit ett krya på dig-sms):

Mamma: Ska mamma komma hem och ta hand om dig? Kram
Jag: Men varför i hela friden skulle du behöva det? Jag är 18 år mamma, inte 8. ;) Ha så kul i Göteborg du! Jag är nog frisk snart. Kram


Hönsmamma, eller vad? X'P *s* Antingen det, eller så har hon tråkigt i Götet och letar ursäkt att komma hem. xD Men jag tror det är det förstnämnda. :P




Kommentarer
Postat av: janina

fin blogg!

2010-09-27 @ 18:12:22
URL: http://janinaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0