Fascination...

Japp, jag är fascinerad! :) Av Skype. Av dess perfekthet! :D Jag menar, jag chattade med Ola från Göteborg tidigare ikväll, sen har jag precis avslutat ett askul telefonsamtal med en kanadensare och nu chattar jag med en bekant från Minnesota. :)

Och allt detta gratis! :D Eller okej, internetavgiften betalas ju, men den kostar ju lika mkt om jag bloggar här som om jag Skypar ;)

Det är så otroligt häftigt, man kan få kontakt med och lära känna folk från hela världen helt gratis (bortsett från kostaden att köpa mic då, men xD), och att prata i telefon är ju mkt roligare och mkt mer personligt än att bara skriva :)


Så yaay, ni som inte har det, skaffa Skype! ;) Även om ni inte har mic så kan man iaf chatta, och om folk med mic pratar så kan man chatta med dem även om man inte kan prata. :) Det är iofs ganska irriterande, speciellt när folk pratar om en och man vill försvara sig xD, men ändå. ;) Kul är det! :D

Nu ska jag snart sova tyvärr. :( Ska bara chatta lite till först, hehe. ;)  Imorn tänkte jag gå till jobbet, trots den lilla förkyldningen som är kvar. Jag kan inte va hemma längre. xD

Gonatt! ;)
/Algot



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0