All I wanna do is


BICYCLE, BICYCLE, BICYCLE ;)








Som ni kanske redan vet så älskar jag att cykla! :D  Det är så himlans härligt! Med cykeln kan jag ta mig till Spånga på morgonen på samma tid som bussen skulle ha tagit. Fast minus tidtabeller då. ;) Med cykeln kan jag få motion. Om jag är för lat för att gå ner till Konsum när jag behöver kan jag cykla till Björnboda istället. (som visserligen är längre, men då får jag cykla istället för gå). Cykeln kan ge mig träning, den kan transportera mig dit jag ska. Den kan inspirera mig till saker, lätta mina tankar och göra mig så galet avslappnad.

Men framförallt ger den mig NÖJE! Det är så otroligt kul att schvisha ner i högsta fart i en stor backe. Eller att sväva fram på vägen mot Spånga utan att hålla i sig med händerna. Eller att göra samma sak, fast hålla i sig med händerna och istället släppa ner benen så att de dinglar fritt. :D

Cykeln kan få mig att känna mig som världens cirkusprinsessa (när jag inte håller i mig med händerna), som världens balettdansös, ryttare, cyklist eller rentav självaste Superman. Cykeln håller igång barnet inom mig. Inte för att jag har något problem med att behålla det på egen hand, men i alla fall. När jag cyklar blir jag tio år igen. Och jag älskar det! :D

Så folk, be till vädergudarna att snön inte kommer än på ett tag, så att jag får njuta av min gamla skrothög ett litet tag till. Can you do that for me? (A) ;)


Hugs!
/ Super(Yen)man ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0