Och det här ;)

A) Ta fram mobilen & gå in på kontakter. 
B) Håll in neråtknappen en stund utan att titta, & sen släpp. 
C) Skriv sedan ner resultatet, & kom ihåg att det här är på skoj! 

1) Jag heter: Folktandvården Vällingby
2) Jag gillar: Int Kundservice Ftg

3) Jag hatar: Jessica

4) Jag är kåt på: Mobilsvar

5) Jag är verkligen super kär i: Ringsingaler
6) Snyggast i världen är: Tobias
7) Fulast i världen är: Aktiekurser
8) Äckligast i världen: Börsnytt
9) Muppigast i världen: Farfar
10) Tråkigast i världen: Josefina
11) Jag ska satsa på: Nisse
12) Bästis: Soffipropp
13) Jag vill ha sex med: Väginformation
14) Jag har en hemlighet med: Centralarkivet
15) Jag skäms över: Kundservice Ftg

 

Okej, jag har alldeles för många tråksaker....Så, om dessa inte räknas blir det såhär:



1) Jag heter:  Soffipropp
2) Jag gillar: Alex

3) Jag hatar: Jennie

4) Jag är kåt på: Michael

5) Jag är verkligen super kär i: Vika
6) Snyggast i världen är: Dirk
7) Fulast i världen är: Nisse
8) Äckligast i världen: Sivert
9) Muppigast i världen: Annika
10) Tråkigast i världen: Johan
11) Jag ska satsa på: Natti
12) Bästis: Steffi
13) Jag vill ha sex med: Alex
14) Jag har en hemlighet med: Michael
15) Jag skäms över: Steffi

 

 

 

 

L O L ! xD

 

 

/ Algot

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0