" No turning back, no backing down


Nowhere to run, no solid ground.
No place to hide, no one to trust.
No one to help you when you're lost,
there's only us...

It’s all in your hands,
hold on!
Hold back the darkness.
Got to take a stand,
it’s all in your hands! "

 

Den här något förvirrande texten är soundtracket till Animorphs, en av mina gamla barndomsfavoritböcker. :) Och kära läsare; jag har hittat tillbaka till dem! :D Och vet ni varför? Eller ja, originally var det för att en bekant på facebook like:ade den gruppen och jag kollade och började snacka med henne om den och sen blev jag pepp på att hitta dvd:n och se den ;) Men efter ett failat besök på Science Fiction bokhandeln hittade jag dock ett annat sätt att se filmen, nämligen en hemsida på internet. Så jävla grymt! :D

Och jag är seriöst fast! Har sett 6 avsnitt nu irad, 3 timmar har spenderats fastklistrad framför datorn! xD Jag fick slita mig därifrån för att inte se ännu ett avsnitt :p Som tur är är det ju vintertid inatt, så klockan är egentligen 1 nu, men ändå. ;) xD It's getting late.

Anyway, jag tyckte bara jag ville dela de goda nyheterna. :D Nu ska jag sova snart. ;) Men först:

 

 

There they are! ;)

 

Gonatt sovgott! :D

/ Jennie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0