Min Mamma Mia tröja :D




Såhär ser min fina Mamma Mia-tröja ut, som jag köpte under Mamma Mia-föreställningen i Globen i onsdags. :) Den va väldigt mycket av ett spontanköp. Jag hade egentligen inte tänkt köpa nåt alls. Men så gick jag förbi kiosken och såg en snygg Mamma Mia t-shirt. Men den kostade 250 kr, vilket kändes lite mycket för en t-shirt, även om den var underbar. Så kollade jag vidare och såg den här tröjan, för 350 kr.

Visst, det är väl lite dyrt för en tjocktröja det med, men mycket bättre än 250 för en t-shirt iaf. Och eftersom att jag blev förälskad i färgen, texten och tröjan så tänkte jag att wtf, jag har ju pengar så jag köper den. :D

Och det gjorde jag alldeles rätt i! :D För jag älskar tröjan. :D Det gick från förälskelse till kärlek, ganska snabbt till och med. ;)  Den är en stor konkurrens mot min tidigare favorittröja. :) Och inte bara pga utseendet, för trots allt så är den ju lite för stor (även om den är S, men det var det minsta de hade). Utan även pga mysighetsfaktorn.

Den e så himla mysig! :D Stor, underbart mjukt material och varm och mysig. :) Sen insåg jag igår också varför jag blir så nostalgisk när jag har den...Den påminner nämligen om en av Alexs, mitt ex, tröjor. Jag brukade få låna den när jag va hos honom och hade alldeles för tunna kläder. Den var också stor, mysig och mjuk. Till och med färgen liknar den, haha. xD

Så tröjan är underbart fin, den värmer mig, den är mjuk och gosig, den gör mig nostalgisk (på ett bra sätt) och den kan med rätt kallas ABBA-tröja. :D Vad mer kan man begära av en tröja? ;)


Kramar!
/ Jennie

Kommentarer
Postat av: Katja

hehe nu ser du ut som matte Ingela, hon gick väl ofta runt i en mamma mia tröja :)

2010-10-23 @ 22:59:27
URL: http://katjalundqvist.wordpress.con

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0