You made a rebel out of a careless man's careful daughter

Jag är kär i skivan jag köpte av Taylor Swift! :D Seriöst! ;) Det tar ett tag innan man vänjer sig vid hennes nya låtar, men när man gör det är de fast...FAST! :D Stort tips!


Anyway...filmkvällen/sleepovern va kul :) Visserligen såg vi bara en film, och det va inte ens film utan anime. :p Ouran High School Host Club eller nåt sånt heter den :p Den va väl skaplig. Man överlevde ;) Bättre ibland, tråkig ibland. Men då sov jag, halvsov eller hade kuddkrig med Cissi ;) X'P Vi försökte attackera de andra, men de va tråkiga ;)

Och tråkiga delar av filmer får man stå ut med när man har kompisar utan filmsmak! ;) (hehehe) Cissi va den enda vettiga. Hon ville TILL OCH MED se Mr Bean med mig! :D Men de andra ville inte så vi fick skippa det :( Men som jag sa tidigare hade vi kul, och det va kul att se hur Steffi bor. :)

Idag har jag bara chillat i övrigt. Spelat sims, kollat på tv, köpt delar av pappas julklapp och kollat på "Underbar och älskad av alla- och på jobbet går det också jättebra". ;) Så jävla bra film! :D

Imorn ska jag övningsköra med pappa. Trafikläraren tyckte att jag skulle öva i helgen, så jag är en duktig student och lyder. ;) Haha. xD Dock ser jag inte fram emot att köra med vår bil, för jämfört med trafikskolans är den rena skrothögen. ;) Bättre än inget, men den är liksom från 95...och trafikskolans är säkert minst 10 år yngre...xD Asnice att köra! :D Det är knappast vad man kan säga om vår bil...

Och angående intensivkursen börjar jag bli lite nervös nu xD Jag menar varje dag och minst en körlektion om dagen, det kommer bli intensivt och jobbigt för sure! Men jag ska klara det! ;) Nu när jag väl har möjlighet att hinna ta körkort utan jobb eller skola som stör, då ska jag banne mig göra det också! :D

Oh, och jag ska på intervju på en vikariepool om dagisjobb på onsdag! :D Hoppas så innerligt att jag blir anställd! :D Wish me luck ;)


Kramar!
/ Jennie

Kommentarer
Postat av: soffan

lyckospark ;D Det kommer nog gå prima ballerina! ;) :)

2010-11-14 @ 22:20:44
URL: http://ienvarldsomensoffipropp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0