Julen e hääär...

Eller det är den kanske inte än. Men jag fick julstämning idag. ;) Gissa varför?

Jo, för jag är nu mera med i kören "Divine" i Vällingbykyrkan. :D ;) Får se om jag stannar även efter julkonserten, men jag ska va med på en julkonsert/luciakonsert den 12 Dec iaf. ;) Provsjöng för det idag och det gick bra. :D

Sen ska jag även sjunga solo. De tyckte jag va modig som anmälde mig till solo fast jag va så ny. Mwahaha. :D I'm cool! ;D Så jag ska sjunga antingen en eller två verser på "Julen e här". ;) Därav rubriken. :p

I övrigt har jag köpt saker för mina studentpresentkort idag. ;) Inte på IKEA dock, där mängden av presentkorten är. Men jag hade ett på Guldfynd och ett på Åhlens. Så de omvandlade jag till ett fint hjärthalsband där det stod "love" på olika språk på, två kak/godis-burkar i tomteformat, bubblelbadsbollar och Taylor Swifts nya skiva. ;) :D Fick visserligen lägga till lite pengar själv, men det va det värt. ;)

Imorn ska jag först till IKG (gamla skolan ;)) och hämta mitt CAE-certifikat och sen till Steffi för sleepover & filmkväll. :D Det blir nog asnice! :D


Kramar!
/ Jenniepennie

Kommentarer
Postat av: soffan

jag vill också vara med i en köööör :O Avis! :O Roligt att du ska vara med i luciakonserten!:D och att du ska sjuna soooooolo! ;D :D



Nu får jag en anledning att gå på den där julkonserten i nån kyrka jag så länge velat gå på hihi :P :P

2010-11-12 @ 01:24:52
URL: http://ienvarldsomensoffipropp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0