Grattis Jossan + citat från dagen ;)


Idag fyllde Jossan 19 år. :) Grattis! :D Omg, snart var det 19 år sen vi träffades. :O Det e rätt lång tid :)




Citat från idag:


Sofie i Gamla Stan: Men Jennie, kan du inte det där kända ordspråket?
Jag: Vill man va fin så får man lida pin?
Sofie: Ja...
Jag: Jo, men inte på kullstensgator! :O
XD

Jag på Myrorna: *sjunger med i låten Fernando av Abba som spelas i affären och lutar mig dramatiskt mot Sofie när jag sjunger ordet Fernando*
Sofie: Omg, oj var det du?, jag trodde det va Katja.
Jag: Jaså, sjöng jag så dåligt? ;)
XD xD


Jag, hemma: *tänker* Vänta nu...stod det GRAVID lax? :O
XD XD XD



Hahaha, den sista är ju bara för bra! xD


Gonatthugs!
/ Jennie

Kommentarer
Postat av: Anonym

heheh, du vet att det är du som drar poängen i alla dina skämt sär så det blir lite som att skratta åt sina egna skämt :P speciellt i dne med sångrösten ;)

2010-11-17 @ 00:11:54
URL: http://katjalundqvist.wordperss.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0