Varför jag tycker synd om Martina Haag




För övrigt tycker jag synd om Martina Haag. Just av den anledningen att hon inte kan läsa sin egen bok på samma sätt som vi gör. Missförstå mig inte, om jag vore henne skulle jag va galet stolt över att kunna skriva så bra! Men för att vara lite mer realistisk; man ser ju på sig själv mer kritiskt än andra. Därför kan hon förmodligen inte läsa sin bok och garva på samma sätt som vi kan, utan hon ser nog snarare vad hon kunde gjort bättre. För så är de flesta. (Iofs kanske hon är annorlunda, det vet jag ju inte eftersom att jag inte känner henne ^^ Men av hennes böcker att döma tror jag inte att hon är det.) I alla fall, därför tycker jag synd om henne!

För hon diskuterar till exempel hur man stressar ner i boken (med hjälp av en rolig anekdot om när hon skulle ha hemma-spa), men så komplicerat är det inte. Inte för oss andra i alla fall. För vi kan bara ta upp en krönikesamling av Martina Haag, och vips så sköljer garvet bort stressen! ;) I alla fall så länge vi läser. :D Och det är väldigt härligt måste jag säga! ;)

Kramar!
/ Jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0