Jennie testar...

Goder Afton! ;)
Som en trogen tredjeklassare under sista månaden på gymnasiet måste jag ju prova på alla traditioner. En av dem är studentskivan. Den har jag redan haft. :D En annan är mösspåtagningen. Den har jag också redan haft. ;) En annan är själva studentdagen, studentmottagningen och slutskivan. De har jag kvar. ;D

Och så en lite mindre rolig tradition. Sitta-uppe-halva-natten-och-plugga-asjobbigt-projektarbete. Den har jag iofs gjort innan, men inatt tänkte jag göra samma sak igen. :( Så; hur klarar Jennie sig som en uppesittare?

ca
21.30 Jennie har ätit klart och sätter sig vid datorn.
22.00 Hmm, jag borde kanske börja med projektarbetet...?
22.30 Testar olika låtar att sjunga på idolauditionen på lördag.
23.00 Slutar testa låtar, mot min vilja, och mot min röst som inte kan sluta sjunga.
23.15 Kommer äntligen igång med projektet.
23.45 Baaah! Paus nr 1! xD Går och hämtar yoggi kvar från mattecentrum och en banan. Äter.
00.00 Back to studies. ^^
00.40 Går in på facebook och skriver en frustrerad status om självuppfyllande profetior och hur trött jag är på det ordet! Gaaah, efter mitt projektarbete vill jag seriöst inte höra eländet mer! ;) Inte på ett bra tag iaf! xD
00.45 Paus nr 2! Går och hämtar "Red Bull energy shot" kvar från mattecentrum. Hoppas den gör mig pigg och peppad!
01.00 Pluggar och dricker Red Bull energy shot samtidigt. Den där drycken var äcklig! Smakar gammal medicin! Men jag tänker att om jag dricker den så bir jag pigg och det behöver jag ju, så det är lika bra att jag står ut!
01.30 Paus nr 3! Det går ju bra det här! :) Dricker Red Bull energy shot för fullt. Kommer samtidigt på den här brillianta idén om att föra en logg i bloggen! ;D Börjar skriva efter några minuter.
01.45 Slutar skriva det här brillianta inlägget. (for now...)


To be continued...

01.47 Försöker mig på en hemmagjord hejaramsa för att peppa mig själv.
01.49 Kommer på att man kan göra roliga ljud med burken till Red Bull energy shoten. Har fortfarande inte druckit upp den. Hmm, om jag är såhär störd nu, hur kommer det då bli sen? :S xD
01.50 Lyckas slita mig från facebook än en gång.
01.52 För att istället hamna här. xD
01.55 Börjar plugga igen.
02.00 Funderar på om projektarbete inte räknas som "en ökad mental ansträngning". I sådana fall har jag ju nyss hällt i mig en powerdrink för typ att gå ut och jogga, alltså fysisk ansträngning. Och mina damer och herrar; det har jag verkligen ingen lust att göra just nu! xD
02.02 Back to work...
02.10 Äh, klar för idag. Måste få lite sömn, plus att jag inte riktigt förstår alla kommentarerna projektledaren gav nu när jag tittar igenom dem. Får ta och fråga henne i morgon. Om jag hinner dvs. Fast...jag måste hinna! :O *panic*


Och med det avslutas Jennies "sitta uppe halva natten och plugga". Nu blev det visserligen inte halva natten, men med tanke på hur lite jag sovit den här veckan, är 5-5½ timmars sömn i princip samma sak som om jag hade sovit en halv natt. För jag var ju liksom inte ens utvilad när jag vaknade i morse och inte blir det bättre imorn om jag får gissa.

Med det sagt; hur underhållande var texten att läsa? Rolig? Tråkig? ;) Konstig? (om konstig: ha överseende! Jag är övertrött och det är SENT! xD)
Jag skrev den lite med inspiration av Martina Haags krönikor, en grym författare enligt mig! :D


Gonatt sovgott! ;D
/ Jennie

Kommentarer
Postat av: Sofie

hahahahahahahaha XD asså du hade ju fler pauser än pluggande-tid..xD Jag skulle nog säga konstig och rolig, och vill tillägga flumm som iof inkluderar konstig x'D hahahaha otroligt underhållande!x'P xD

2010-05-07 @ 23:50:54
URL: http://http:
Postat av: katja

räknades inte facebook in i paus:P

2010-05-12 @ 16:57:10
URL: http://katjalundqvist.wordpress.com
Postat av: Jennie

Haha jo, men ville ju ha med så många onödiga detaljer som möjligt. ;)

2010-05-17 @ 19:49:53
URL: http://Den här. xD

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0