Die Woche

För att summera veckan som den var fram tills idag kan jag citera ett sms jag skickade till en kompis i måndags:

"Alltså; jag måste stanna kvar i stan i 5 timmar till för att göra ett prov på 15 minuter och sen åka hem och sova inför min egen avrättning (Ma C, nationella)! :("

Plus att jag slitit med allt plugg som ska in nu i slutet. Plus att jag, som tidigare underförstått, oroat mig över matte nationella (som gick skapligt, tror jag får G iaf). Plus att jag är förkyld och så trött att det känns som att jag skulle behöva gå i ide en hel helg och bara inte göra nånting och inte ha nån plikt att göra. ^^ Plus att jag har noll pluggmotivation just nu, speciellt inte när det gäller tyska. (vilket är det som gäller xD, och så religionen då iofs men jag hoppas den löser sig)

Men; mina damer och herrar......*trumvirvel* Se nästa inlägg! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0