Puma essen, die Algotsson Familie fressen!

Ni skola icke klaga på brist på blogginlägg. ;) För jag kan då klaga på brist på kommentarer. Nu har ni iofs blivit lite bättre lately, men i gengäld ser ni väl att jag har bloggat lite mer? ;) Det va faktiskt bara en vecka sen jag bloggade senast. :p Så DON'T blame me. ;)

Anyway, nu är jag hemma från kryssningen. :) Det va mysigt, sådär segt och pösigt som bara båtkryssningar kan vara. xD Vanligtvis gäller uttycket hos familjen Algotsson "Mensch essen, Puma fressen". Alltså att människor äter medans Puma frossar. I helgen var det tvärtom. xD "Puma essen, die Algotsson Familie fressen". X'P

För frossat har vi verkligen gjort! :O Jag åt fem rätter till middag i fredags kväll (två tallrikar förrätt, en tallrik varmrätt och två tallrikar efterrätter), tre rätter igår kväll (två tallrikar förrätter och en tallrik efterrätt) och fyra tallrikar till frukost i morse. xD Sen är iofs inte rätterna så värst stora, men i alla fall. :O Riktigt frosseri alltså. X'P Men vi åker ju bara sånna där kryssningar ibland, och då måste man ju passa på då man väl får äta smörgåsbord. :)

En annan sak jag faktiskt passade på o göra var att jag smakade vin. Det har jag ju iofs gjort tidigare också, så det var ingen nyhet. Men jag tänkte så att man måste ju passa på när man väl är 18. ;) Och mina damer och herrar: det var ju gott. :O Speciellt rödvinet. Dock var det en ganska mild sort, men i alla fall. ^^ Gosh, har jag blivit vuxen och tråkig? xD *s*

Anyway, nu orkar ni nog inte läsa mer. (aka jag orkar inte skriva mer xD)

Ha det bäst!
Kramar!
/ Jennie



Kommentarer
Postat av: IE

FYI en vecka är en lång tid utan blogginlägg. Speciellt om dina läsare går in varje dag.



NOOO!!! Vin är INTE gott!! Smakar alla möjliga viner mina föräldrar dricker och jag fattar verkligen inte hur man kan gilla det. Algot has gone over to the dark side and left me! :(

2010-03-29 @ 07:10:40
URL: http://jenniewithie.blogg.se/
Postat av: soffan

det vet du visst ;) om du kollar på statistik när du loggar in på din blogg...:P då kan du du se hur många unika läsare du har varje dag :D Jag har varit dålig på att kommentera allmänt för att jag har haft elakt mycket att göra..dumma skola xD



Btw. när ska vi ha godispicknick kvinna?;) xD



o sen ang. det du skrev på facebook, jag svarar inte där för jag har min lärare på kompislistan där..xD



Men hur som helst projektarbetet gick förfärligt dåligt o jag kommer att skämma ut mig totalt när jag redovisar det muntliga i det..:( BOKSTAVLIGT det sämsta jag gjort ever. Mer detaljer tas inte här ifall om detta går att spåra till mig..xD



Hur e allt med dig?:)



Hare gott!:D

2010-03-29 @ 22:57:50
URL: http://ienvarldsomensoffipropp.blogg.se/
Postat av: katja

Jag hänger inte med när du pratar om vin. Du har smakat det men upptäckte nu att det var gott? Ja man kan iof lära sig uppskatta vin mer men ändå...

2010-04-02 @ 17:02:43
URL: http://katja.lundqvist.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0