God Jul och Gott Nytt År?

Nej, det kändes lite gammalt. xD Alltså bytte jag stilmall till den jag hade innan. Lite tråkigt att ha samma, men whatever. :p Hellre det än en nyårshälsning i mitten av Mars iaf. ;) X'P

Så vad händer nu i mitt lilla liv?
Jo, ikväll ska jag på min allra första studentskiva. :) Spännande, spännande. :D Ska va cowgirl, och ingen såndär skitfejk-version, utan RIKTIG cowgirl med hatt, jeans, skjorta, "boots" (här var väl nackdelen i outfiten eftersom att det är fejkboots), osv. ;) Det är MYCKET coolare! :D

Hoppas min första skiva blir bra trots mitt kassa immunförsvar. xD (japp, återigen är halsen f**ked up :( ) Annars har jag ju i alla fall fyra skivor till att se fram emot. ;)

Mina damer och herrer, it begins now...

Nedräkningen till studenten = skivor. Och det börjar IKVÄLL :D

Kramar!

/ Ninni


Kommentarer
Postat av: soffan

vaddå vad e det för stilmal?:P i don't get it xD



Roligt att någon ser fram mot att gå runt ute på gatorna utklädd..:P Jag ser inte det roliga med det..panik...vill inte visa mig ute i en misspassande klänning...:( xD



Shit kan inte fatta att nedräkningen börjar idag..:O crazycrazy..:O xD

2010-03-16 @ 19:14:29
URL: http://ienvarldsomensoffipropp.blogg.se/
Postat av: Jennie

Alltså bilden jag har längst upp i bloggen. :p Förut var det ju en julbild, det är det icke nu. :D



Den var inte misspassande. :) Och det säger du till en som nästan såg ut som en kille i sina kläder? xD



Japp; crazycrazy men roligt roligt. :D

2010-03-17 @ 22:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0