Borstbindaren

Föressten, apropå smeknamn...Alltså, det där med kärt barn har många namn stämmer verkligen. xD Jag menar, här är alla smeknamn jag nånsin haft på Puma. Och då har jag ändå valt att utesluta flera stycken. Dessutom har jag säkert glömt massa också X'P

Okej:

Pumalajsa, Pumaluma, Pumaluma Knäppisson, Buma, Luma, Knaskatten, Lampatrampan, Muzzy, Muzzy in Gondoland, Borstbindaren, Knäppis, Knäppstollan, Knasbollen, Pumaluma Algotsson, Din dumma lilla katt
(sagt med kärlek ;) ), Flängapan, Bäbisen, Gullan, Sötnos, Hästen, Raketen, Kanonen, Dromedaren, Fjäskapan, mfl.

xD

Men jag menar, titta på henne....Hon ser ju inte ut att klaga direkt. ;)





/ Algot


Kommentarer
Postat av: IE

Awwee....hon e så gullig :)

2010-03-10 @ 20:27:51
URL: http://jenniewithie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0