Outrivaled by a pair of dumbbells

Hej "allesammans"! (om en enda människa läser det här tappar jag hakan, så sällan som jag har uppdaterat lately xD)

Jag vet att jag vart kass med att uppdatera, men jag har helt enkelt inte hunnit eller prioriterat det. Nu gör jag det i alla fall. ;)

För tillfället är jag sjuk. :/ Visserligen "bara" en förkyldning (och förkyldningsfeber), men ändå. Usch mitt immunförsvar är verkligen något av det sämsta jag har hört om. Eller det där är väl inte sant. Det finns mkt värre. Men bland min bekantskapskrets har jag i alla fall ett av de sämsta. Och det suger!

Ibland är det iofs skönt att vara hemma, men inte när det sker typ två gånger i månaden med två helt olika förkyldningar. Man önskar att man kunde få välja tillfällerna om det nu skulle va nödvändigt, men icke sa nicke! Hur som helst, kan man ju alltid trösta sig med att det kunde ha vart värre!

Nu tänker jag inte skriva så mycket mer, för en del saker vill man inte ta upp i bloggen.
En sak jag tänker skriva dock är att i nästa inlägg (eller nästnästa, eller nån gång snart :p) ska jag berätta om den 8 Januari 2010, en av de bästa dagarna i mitt liv. :'D

Nu ska jag snart sova.

Gonatt sovgott och ha det bäst!

Kram
/ Jennie

Kommentarer
Postat av: IE

Såklart jag läser, varje dag, flera gånger. Har ju en rutin så fort jag går in på internet :P Och ja, du är dålig på att uppdatera. Tom Sofie har varit bättre på sista tiden :P

Tråkigt att du är sjuk btw. Om du är frisk när jag kommer hem får vi väl ta och gå ut någon helg ;)

2010-01-15 @ 20:40:26
URL: http://jenniewithie.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Ja var på Äppelviken, en klasskompis hade idrottslektion. Väldigt roligt var det!

2010-01-19 @ 21:18:44
URL: http://neliaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0