I've got friends that do :D

Titeln ovan är en låt av Tim McGraw. :D Den hittar ni längst ner i inlägget. Lyssna gärna, för den är grym! :D

Men det var inte den jag ville prata om nu. Fast nästan. Jag känner att det blir en del vänner-inlägg nu, men skitsamma. Såååå många har jag väl inte gjort innan liksom, och ni förtjänar verkligen fler! :D

Men det är liksom sånna här dagar som man blir lite sådär extra glad över hur fina vänner man har. :) Dagar då man vaknar trött, då frukosten består av ett snabbt glas med mjölk och sen ett äpple på tåget,  då man får ett sms man inte vet vad man ska svara på, då man kommer försent till lektionen, håller ett misslyckat tal (som visserligen typ alla andra gjorde också, vilket gjorde det lite lättare ;) ) på den första retoriklektionen och såg en film på Etik & Ledarskapslektionen som verkligen grep tag om hjärtat och gjorde att man behöll den ledsna känslan under resten av dagen. Seriöst, den är inte helt borta än! :S Så har det nog aldrig varit med en film innan. :O

När man då kan få en kram, skratta åt ett skämt och lätta sitt hjärta lite, då känns det så mycket bättre. :) Visst, alla vet inte alltid vad de "ska" säga. Men de försöker. :') Och det gör en så glad.

Sånna dagar kan ett samtal med Jennie uppe i ett litet grupprum (som inte längre stinker lika mycket, duktigt skolan :P), ett telefonsamtal med Katja som delvis utövas springandes ute i lokaltrafiken xD, ett fint sms från Natti osv, verkligen göra skillnad! :)

Jag säger inte att de inte gör skillnad annars, men de gör ännu lite mer skillnad då man verkligen behöver det. Och visst, några timmar efter kanske man fortfarande inte har slutat grubbla på vad det nu är man grubblar på, men man känner sig mindre ensam i alla fall. :) Man kan tänka på sina vänner och i alla fall känna en varm känsla för stunden. Och den gör skillnad!

Så, jag antar att jag än en gång, för det kan inte sägas för ofta, vill tacka er för att ni är så fantastiska, underbara, bäst-iga, härliga, osv! :D <3 Och ta åt er allihopa, ta åt er som bara den! :)

Kramar!
/ Jennie

Nu- låten: (I've got friends that do - Tim McGraw)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0