Kändisträff och snyggklänning xD

Idag har jag letat klänning till nyår ;) Hittade en, den vart fin :D Älskar färgen! Cubus, som vanligt. ;)

Sen fikade jag innan på ett café, eller åt lunch snarare. xD Runt 5 ;) Anyway, Maria Lundqvist satt två bord ifrån mig :p Först va jag osäker på om det va hon, men med tiden blev jag mer och mer säker. När jag försökte kolla om det va hon verkade hon märka att jag kollade. Sen när jag skulle gå så stod hon så man inte kom förbi, så jag ba "ursäkta" och log, sen log hon fett stort tillbaka som om hon trodde jag skulle prata med henne alá kändisstyle (typ, kan jag få autograf, osv), men jag ba gick förbi då hon flyttade sig. X'P Elaka lilla mig, jag borde ha bett om en autograf eller nåt bara för att boosta hennes kändisego. xD Iofs kanske hon är trött på sånt, så känd som hon är :p

Imorn är det nyår. ;) Hoppas på ett grymt 2011! :D

Hugs!
/ Algot

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hmm jag kanske är helt oallmänbildad men vem är Maria Lundqvist? :)

2010-12-30 @ 20:57:17
Postat av: katja

Vad häftigt, samma kväll var hon på samma bar som jag :)

En skådis :)

2011-01-01 @ 23:35:17
Postat av: Jennie

Haha, coolt :)

Japp, och jag skrev det i din blogg Sofie om du bara orkar titta ;) xD

2011-01-02 @ 01:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0