Dear John,

(inlägget är skrivet med inspiration från en film jag såg idag. Och nej, det va inte filmen "Dear John". xD )

Det här inlägget skänker jag till 3 personer som, under de senaste 4 åren av mitt liv, vid olika tillfällen har betytt mycket för mig. En låt till varje person.

"Dear John" - Taylor Swift

"Fast Car" - Kocky feat Rosanna

"Speak" - Lindsay Lohan


Om någon vill leka pussel och gissa vilka jag pratar till, varsegoda. ;) Isf tror jag, om ni söker efter lyricsen, att det blir ett ganska lätt pussel om ni har känt mig hela den tiden. :P

Och vad har jag lärt mig av detta? Jo, ömsesidighet, spänning och kommunikation. Kom ihåg det, Jennie. Kom ihåg det.





/ Algot

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0