Birthday KID ;)

Imorn (ja, för det är den 16 nu), är jag birthday kid! ;) Och ja, jag kan fortfarande säga kid. För när man är tonåring är man ju barn. På sätt och vis. Och 19 är sista året som tonåring. :p Alltså, typ barn. ;) Alltså; birthday kid! :D

Och hur gammal jag än blir så älskar jag fortfarande födelsedagar ;) Att bli bombad med grattanden på fb...att väckas med sång på morgonen...att få presenter på sängen...frukost på sängen....fira med kompisarna....äta gott....osv :)

Men i år kommer det se lite annorlunda ut. För vi hinner inte fira mig på morgonen den 17, för mamma ska på julfrukost på jobbet. Så kompisarna får bli först med att fira mig i år. Dock kommer de väcka mig med presenter den 18, så födelsedagen skjuts upp en dag skulle man kunna säga. :p Alltså har jag två födelsedagar vid 19 års ålder skulle man kunna säga. ;) Coolish! :D

Nä, nu ska jag sova snart. Är trööttiiiiis! :O xD

Kram!
/ Ei nnej (J.A.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0