So if you got a bump on your nose or a lump on your toes do not despair! ;)

Det är PÅSKLOV! :D Hallelulja! :)

Tyvärr förstörs ju glädjen lite av allt plugg. Speciellt projektarbetet. :'( Men gosh vad skönt det kommer bli då man är klar med eländet! :) Man kommer ju va SÅ lättad! :D 26 Maj (efter nationella provet i matte också), hejdundran vad jag kommer fira! :D xD

Idag hade jag "godispicknick" med fröken Tandkräm i Backlura. :) xD Det gick väl sisådär. För det första var det snarare picknick/godispicknick, eftersom att  fröken Tandkräm inte va sugen på godis. Och för det andra skulle vi åkt till en park som heter Oxtungan i Hässelby, men dit lyckades vi inte komma. :p Så det fick bli Gulsippan i Backlura ist. :p Men vi hade kul i alla fall. :D

Omringade av massa barn åt vi lunch, lekte (ja du läste rätt, LEKTE ;D) och fotade. :) xD Vi vet verkligen hur man ska va barnsliga. :) Men det är BRA, man ska kunna va barnslig också! Annars är man inte vuxen. ;)
Apropå barnslig, imorn är det äggjakt inne i stan. xD Haha, vi får se hur det går. X'P

Nu orkar jag inte skriva mer, men ha det bäst! ;D Och nedan får ni en liten bild på mina nya idoler, haha. ;)
Kram
/ Jennie




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0