En gratis resa runt solen...(gårdagens sevärdhet: studentskiva!)

Aloha! :p
Läste nyss i Mammabeckas blogg (se mina blogglänkar), och hon hade i ett inlägg skrivit något i stil med(inte ordagrant): "Det blir dyrare och dyrare att leva på jorden, men vi får i alla fall en gratis resa runt solen varje år."

grymt sagt tycker jag! :D Sen sökte jag på det på google och då kom det upp fler personer som sagt ungefär samma sak, så hon kanske inte är den första, men ändå. Det är verkligen en positiv världsbild, och sånt tycker jag om! :D

Och gårdagens sevärdhet på resan var alltså min egen studentskiva. Det var en rolig och intressant sevärdhet. ;) Haha, och jag blev "Klassens Färgglada". xD Har väl inga klockrena gissningar om varför, men alltid trevligt att vara färgglad. ;)

Tänkte bjussa på en bild på min outfit också. Fick så galet många komplimanger för den att det var inte klokt. :') Men det låg ju något i det de sa. :D Haha, usch, nu låter jag skrytsam, och det var verkligen inte poängen. xD Det jag vill säga är att; jag var nöjd med den! :)

Och ja, det var pinsamt att ta den bilden. xD Men vad gör man inte för minnerna? (och en förälder som absolut måste ta kort X'P)

Nä, nu ska jag gå och äta snart. ^^

Auf wiederhören! ;)

/ Jennie



Kommentarer
Postat av: katja

skit i jantelagen :)

2010-04-26 @ 21:17:25
URL: http://katjalundqvist.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0