Nytänkande.

Puh! Kan inte fatta att helgen redan är över. Fredagen var i och för sig chill, men lördagen sprang förbi och likadant dagen idag. Det var kul att träffa alla igen, alla är så härliga! :)

Synd bara att jag alltid tar på mig mer än jag klarar, återträffen var ännu ett bevis på det. Men men, man lär sig av sina misstag (or not, men NÅN gång ska jag väl i alla fall kunna lära mig :S), och det gäller bara att andas ut, för att sen ta nya tag. Allting medför positiva och negativa saker, och ibland överväger det positiva det negativa. Det här va ett sånt fall. :) Även om det va tufft.

Men som sagt, har fått kontakt med några från lägret jag tappat kontakten med lite innan och det känns härligt! :) Det är så fina människor allihopa, och återträffen fick mig att längta tillbaka lite. Ett fantastiskt bildspel visades och vi fikade, snackade och sen drog vi ut och käkade ute i en park (typ xD). Vi körde magning också mitt ute i det kalla gräset, love it! :) Även om det var kallt xD

Men nu ska jag dra mig tillbaka och chilla lite.
Ha det bäst alla, så hörs vi! :)
Kramar!
/ Jennie



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0